Klacht: Onterechte open brief met beslaglegging ontvangen

op 29 november 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag kreeg ik op mijn huisadres een aankondiging van beslaglegging op mijn persoonlijke inkomsten van deze incassobureau. Ik sta als gevolmachtigde bij een stichting waar een vordering op staat. Hoewel 1) de stichting adres bekend is en hoewel 2) er geen eerder brief op mijn adres gekomen met deze aanslag begrijp ik helemaal niets van de brief. Het is nog eens een openbrief, dus mijn hele familie heeft deze in paniek gezien. Ik heb de persoon op de brief gebeld en krijg ik naar mijn verbazing alleen bedreigingen tot beslaglegging op mijn persoonlijke inkomsten. Hoewel ik herhaaldelijk zei dat de adres van de stichting elders lig en dat ik niet de penningsmeester of de voorzitter ben blijf hij op zelfde punten. Walgelijk van woorden hoe deze meneer aan de slag gaat. Ik zal ook een mail naar de opdrachtgever sturen en dat is de GEMEENTE?!

Gewenste Oplossing:

1) er komt een brief naar mijn huisadres dat er geen aanslag komt op mijn persoonlijke inkomsten als de stichting in gesprek blijft en verder afhandelt
2) de correspondentie en de andere afspraken lopen niet via mijn eigen huisadres maar van de adres van de stichting. (Ik werk al een tijdje niet meer in deze stichting)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 30 november 2016 om 16:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Uw heeft uw klacht reeds via de officiële klachtenprocedure van Cannock Chase ingediend. Hiervan heeft u ook een bevestiging ontvangen. De door u ingediende klacht hebben wij dan ook geregistreerd.

Wij constateren dat uw klacht via klacht.nl volledig identiek is. Wij zullen deze dan ook niet apart in behandeling nemen. U ontvangt reactie op uw rechtstreeks ingediende klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Oguz Han Rahimi