Klacht: Onterechte levering en facturen

op 24 maart 2017 over Aliaz Cooperation SIA in de categorie Internetshops - Medische producten

Uit het niets ontving ik een doosje tandenbleekspul van Gowhite (postadres in Estonia)
Omdat ik niets besteld heb uiteraard ook de factuur niet voldaan.
Nu komen er aanmaningen op een dreigende toon.
Wij wonen sinds 1 jaar in Nederland en zouden wel willen weten hoe onze naam en adres terecht komen bij deze oplichters

Ik ben tevreden als deze firma stopt met hun praktijken en ik niet ergens te boek sta als wanbetaler

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

7 maanden geleden - Geachte heer Jamal Abdulaal, Hartelijk dank voor uw bericht. Onze klantenservice heeft uw bericht van 25 november 2016 in goede orde ontvangen. In onze reactie van 26 november 2016 hebben wij u de bestelinformatie toegezonden zoals deze door ons is ontvangen alsmede instructies voor retourzending. Wij mochten de producten tot op heden niet retour ontvangen. Heeft u de producten retour gezonden? Wij kijken uit naar uw reactie. Met vriendelijke groet, Gowhite support

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 28 augustus 2017 om 01:39 geantwoord

Geachte heer Jamal Abdulaal,

Wij hopen dat u ons vorige berichten in goede orde heeft ontvangen.
Wij constateren dat uw klacht nog steeds openstaat.
Op ons bericht van 28 maart 2017 mochten wij geen reactie meer van u ontvangen.
Wij hebben daarom besloten deze klacht af te sluiten.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,

Gowhite support

Heeft op 29 augustus 2017 om 11:50 geantwoord

eerst bedank ik voor jullie aandacht . Op 25-11-2016 stuurde ik een e-mail naar ggggg en daarin heb ik verteld dat ik deze product heb ik nooit besteld en heb ik geen intresse met deze product en ik zal hem niet betalen. ik vraagde hen dat mijn gegeven te verwijderen en niet een andere product naar mij sturen daarna heb ik op de 26-11-2016 van hen een e-mail ontvangen dat, ik de product binnen 14 dagen kan terug sturen maar, ik kan niet verzendenkost betalen omdat, ik niet deze product ben besteld. het spijt me te laat antwoorden ontwege ik was Nederlads begrijpen niet en de persoon die voor me was hielpen, was bezig. in dit moment kan ik Nederlands begrijpen en kan snel antwoorden. volgens me het bedrijf de fout heeft dat het een product voor me stuurde zonder bestelen, en het moet de verzenden kost betalen om het product terug te sturen. met vriendelijke groet, Jamal Abdulaal

Reactie van de melder van de klacht Abdulaal

2 maanden geleden - Geachte meneer mevrouw, eerst bedank ik voor jullie aandacht . Op 25-11-2016 stuurde ik een e-mail naar GoWhite en daarin heb ik verteld dat ik deze product heb ik nooit besteld en heb ik geen intresse met deze product en ik zal hem niet betalen. ik vraagde hen dat mijn gegeven te verwijderen en niet een andere product naar mij sturen daarna heb ik op de 26-11-2016 van hen een e-mail ontvangen dat, ik de product binnen 14 dagen kan terug sturen maar, ik kan niet verzendenkost betalen omdat, ik niet deze product ben besteld. het spijt me te laat antwoorden ontwege ik was Nederlads begrijpen niet en de persoon die voor me was hielpen, was bezig. in dit moment kan ik Nederlands begrijpen en kan snel antwoorden. volgens me het bedrijf de fout heeft dat het een product voor me stuurde zonder bestelen, en het moet de verzenden kost betalen om het product terug te sturen. Bij het zoeken op het web pagina's die ik vond dat dit bedrijf fraude veel mensen steken en stelen persoonlijke gegeven aan de mensen en stuur ze producten waardeloos met hoge prijzen zonder bestelen. Met vriendelijke groet, Jamal Abdulaal

Alle klachten die gemeld zijn door Abdulaal