Klacht: onterechte inning

op 29 juli 2017 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

ik gaf me bij voor een website van Seesle.com waarop ik mijn kunstwerken zou kunnen plaatsen. Na registratie kon ik inschrijfgeld betalen via IDeal. Ik betaalde het bedrag (€18,50) en vervolgens stagneerde de site. Ik vertrouwde het niet en ontdekte dat Seesle onderdeel was van Auction Experts, in 2016 failliet verklaard. De site en de facebookpagina zijn echter nog volop in werking totaan het moment van incasso.Het geld werd geïnd door STICHTING FOUNDATION DOCDATA. Al snel kreeg ik in de gaten dat hier oplichters aan het werk zijn. Ik kreeg een mailtje van F.Smit (Auction Experts) waarin stond dat ik een mail naar het verkeerde adres had gestuurd. Helaas ging die verzending automatisch, er is dus een link tussen F.Smit,Auction Experts, Seesle en STICHTING FOUNDATION DOCDATA. Hoe dan ook ik wil mijn geld terug!

Als het geld wordt teruggeboekt en de site en de facebookpagina verwijderd zijn zodat er niet meer slachtoffers komen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 31 juli 2017 om 09:28 geantwoord

Bericht van docdata payments

4 maanden geleden - Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Wij hebben de contactgegevens van de desbetreffende webshop naar de klant gestuurd zodat de machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Heeft op 31 juli 2017 om 09:35 geantwoord

Het telefoonnummer en het mailadres van de klant van Docdata (Seesle) zijn niet meer in gebruik. Het bedrijf is failliet maar de website bestaat nog en incasseert nog steeds. ik vind dit misleiding; en waar blijft het geld!

Reactie van de melder van de klacht michielbrink

4 maanden geleden - Ik zoek publiciteit in deze zaak; er kunnen nog meer mensen gedupeerd raken.

Alle klachten die gemeld zijn door michielbrink