Klacht: onterechte Incasso Segoria

op 03 mei 2016 over Segoria in de categorie Incassobureaus

Ik heb een incasso bedrag van 40 euro ontvangen van Segoria Incasso inzake Klarna AB omdat een bedrag wat al betaald is aan Klarna AB vanwege een bestelling van Zara nog niet betaald zou zijn ik ben te laat geweest met betalen klopt maar van wege lange ziekenhuisopname ben ik er niet aan toe gekomen om op tijd aan Klarna te betalen een week nadat ik het verschuldigde bedrag van Zara aan klarna had betaald kreeg ik een incasso van Segoria die weiger ik dus te betalen omdat ik Klarna netje in kennis gesteld heb waarom ik niet op tijd heb kunnen betalen maar Klarna geeft geen reactie en draagt het zaakje over aan Segoria…!!

Als Segoria de 40,00 euro incasso kosten laat vervallen door onmacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Segoria

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Segoria nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Segoria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Segoria

Heeft op 11 mei 2016 om 14:46 geantwoord

Geachte heer Van Riel,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben eerder schriftelijk contact met u gehad over deze bestelling. Voor een nadere toelichting over de situatie kunt u telefonisch contact met ons opnemen. Wij zijn maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur te bereiken via 020-808 28 54.

Segoria

Alle klachten die gemeld zijn door Marco7211