Klacht: Onterechte incasso/ oplichting

op 26 juli 2017 over Weekendje Genieten in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In mei en juni benadert door bovenstaand bedrijf. Met een actie voor weekendje genieten. Akkoord gegaan met informatie en wanneer ik akkoord ging met voorwaarden zou ik dit kunnen bestellen nav hun welkom mail en of post.

Nooit heb ik enigzins wat van hun ontvangend. Noch per mail als via de post.

Wel wilde zij t bedrag van 195 euro incasseren. Dit heb ik geweigerd.

Zoals bovensteaande exact hetzelfde verhaal. Meerdere malen geprobeerd dit telefonisch asm te geven. Vanmorgen werd ik gebeld en bedreigd dat ik dit moest betalen. Toen ik wederom wilde vertellen dat ik nooit wat van hun ontvangen had. Geen mail geen post. En daardoor ook niet kon afmelden werd ik door de medewerker ernstig uitgescholden. Hij begon te schreeuwen en was bedreigend. Wat kan ik hieraan doen?

Gewenste Oplossing:

Als mijn gegevens uit hun systeem verwijdert wordt en ik niet meer wordt gebeld door hun met bedreigingen en het sommeren van hun onterechte incasso.

Alle klachten die gemeld zijn door AngelaC1975