Klacht: Onterechte incasso

op 31 juli 2017 over Buy 2 Fly in de categorie Spaarprogramma's

Goedemiddag,

Vorig jaar ben ik benaderd door de buy 2 fly bedrijf.
en tuurlijk klinkt het goed wat ze aanbieden, maar ik heb binnen de aangegeven tijd me keurig afgemeld en daar een bevestiging van gekregen.
Ondanks dat krijg ik een jaar later een telefoontje dat er nog een openstaande betaling is van buy 2fly. en dat ik die moet gaan betalen,nou dat vindt ik wel een beetje vervelend.
Ik heb in 2016 een aantal telefoontjes en mailtjes gepleegd over deze betalingen en jullie bedrijf heeft me een digitale mail gestuurd dat ik afgemeld ben en dat er geen overschrijving zal plaats vinden van mijn rekening en nu in 2017 krijg ik weer berichten dat er een rekening openstaat.
Ik vind ze echt oplichters, daarom het is altijd goed om een backup te hebben, anders hang je echt maar zelfs dan blijven ze het proberen.

Ik ben pas te vreden als het bedrijf mij geen mailtjes en telefoontjes meer stuurt en ook van het incassobureau.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Buy 2 Fly

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Buy 2 Fly nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daphne2017