Klacht: onterechte incasso

op 06 juli 2017 over Incassobureau Van Hoek & Partners in de categorie Incassobureaus

Ik krijg melding van sportschool dat na opzeggen contributie
Meteen sportvision gemaild bij hun gesport te hebben via en dankzij stichting leergeld.
Werd me geantwoord dat ze de Rekening dan daar naar toe zouden doen.
Maar twee dagen later incasso van van hoek en partners over deze nota!
Ook hun direct gemaild wat ik sportvision had gemaild en dat de nota Door hun naar stichting leergeld zouden sturen.
Ze vroegen mij de mails daaromtrent door te sturen die dat konden aantonen en mails van stichting leergeld zo gezegd. Zo gedaan.
Paar dagen later email met dezelfde tekst inhoud als de eerste dat we binnen zeven dagen moeten betalen.
totaal geen uitleg hoe of wat over stichting leergeld wat Voor ons ook nieuw was.
En twee dagen later weer een incasso brief met nogmaals 40 euro er bovenop omdat we niet aan betaal verplichtingen. Hebben voldaan.
Terwijl we mailen doorsturen. Wat er gecomuniceerd. Is online via mijn dossier al een bezwaar ingediend heb en het geld niet hebben dat er anders geen sport. Im zat voor onze dochters.
Maar geen enkele uitleg of antwoord alleen . Dreigen met kosten die er bovenop kunnen komen tot aan dit bedrag aan toe € 6775,09.

Ik wil uitleg over de manier van ben met sportvision aan mailen om dingen op te lossen.
Niets zeggen en toch incasso. Op me af sturen.
Dat incasso bureau lever ik de gevraagde informatie maar ook daar zonder enige uitleg weer een dreig brief.
Dan meteen een bedrag er bovenop terwijl er gecommuniceerd word wat helemaal belachelijk is.
Want zit van moment dat de brief binnen is in gesprek over hoe én wat

die 40 sowieso eraf en wil uitleg wat en hoe het zit met stichting leergeld mede omdat er hier geen geld is we zitten niet voor onze lol bij o.a stichting leergeld natuurlijk.
Er is opgezegd wat ontkent werd op de nota\'s is gereageerd werd doorgestuurd incasso dus onterecht sportvision had mij moeten antwoorden hoe en wat.
dus incasso helemaal weg halen in mijn ogen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Incassobureau Van Hoek & Partners over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Incassobureau Van Hoek & Partners in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Incassobureau Van Hoek & Partners een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Incassobureau Van Hoek & Partners

Heeft op 07 juli 2017 om 09:16 geantwoord

Beste Dianne Ruskauff,

Wij willen u vriendelijk verzoeken om telefonisch contact op te nemen met ons.
U heeft een email bericht van ons ontvangen met de opgevraagd gegevens welke wij graag van u willen ontvangen. Zodat wij uw vragen in goede orde in behandeling kunnen nemen.

Wij hopen spoedig mogelijk van u te vernemen.

Heeft op 07 juli 2017 om 12:18 geantwoord

Ik heb 22-6 al de betreffende emails verstuurd naar deze mensen de Mail waarin sportvision aangeeft de factuur Bij Stichting leergeld neer te leggen voor betaling en de mails van stichting leergeld die van hoek en partners tevens vroegen door te sturen.
Als antwoord op dit doorsturen krijg ik op 5-7 gewoon dezelfde brief zonder ook maar enige uitleg.
Ze kunnen mij bellen gezien ik mijn beltegoed niet ook nog eens op ga bellen naar hun

Alle klachten die gemeld zijn door dianneruskauff