Klacht: Onterechte incasso 123theorie

op 09 augustus 2020 over Incassobureau Van Hoek & Partners in de categorie Incassobureaus

Via van hoek en partners een vordering voor een theorie cursus. Nooit voor ingeschreven.om bewijs gevraagd en krijg een word bestand met naw gegevens en een standaard welkoms mail,diverse malen om bewijs gevraagd dat dit via mijn e-mail is gegaan en Dat er nooit een examen is aangevraagd bij het cbr.enige dat ik krijg is wederom de word bestanden en de mededeling dat het via mijn mail adres is gegaan.aangegeven dat ik meer bewijs wil en met juridisch loket bezig ben en ondertussen verhogen ze de boel.ze zijn ook niet normaal bereikbaar maar alleen via je account .duidelijk bewijs is er nog steeds niet,

Ik ben pas tevreden als ik de vordering weg kan gooien.of als ze met overtuigend bewijs kunnen komen en daarbij de incasso kosten laten vallen aangezien ik nog bezig was bewijs te krijgen wat ze zelf niet kunnen aanleveren

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Incassobureau Van Hoek & Partners over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door 125457bw