Klacht: Onterechte factuur wegens zgn incomplete retourzending

op 15 februari 2018 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Tot mijn verbazing zie ik bij de klacht die ik vorige week op deze site plaatste, de vermelding ‘opgelost’ staan, terwijl daar in het geheel geen sprake van is.
In een mail van Klacht.nl heb ik ook met ‘nee’ geantwoord op de vraag of ik tevreden ben met de geboden oplossing. Dit zie ik dus niet terug op de site.
De mogelijkheid om hier verder op te reageren is er niet via deze weg, wel kun je weer contact opnemen met de klantenservice van Dorivit. Ik heb dus maar weer een mail teruggestuurd met het verzoek om te bewijzen dat zij de zending niet compleet hebben ontvangen. Ik heb in een eerdere mail het verzendbewijs al doen toekomen met daarop het gewicht van de zending en ben van mening dat dat voldoende bewijs is.
Ik verzoek u dan ook nogmaals om uw redelijkheid in deze en de factuurvte crediteren.

Een creditnota voor de factuur voor de tibettea twv 58 euro

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 23 februari 2018 om 14:09 geantwoord

Beste heer/mevrouw Roskam,

Wij hebben al meerdere malen contact met u gehad per e-mail. Op vrijdag 12 januari jl. hebben wij inderdaad uw zending retour mogen ontvangen. Wanneer wij de zending open maakte troffen wij 3 tubes motion free aan en geen Tibettea.
Wanneer u zeker bent van het feit dat de tibettea ook in de doos aanwezig was dan adviseer ik u contact op te nemen met de vervoerder. Volgens mijn gegevens en als ik de foto zie heeft u het pakket retour gestuurd via postnl. Zij kunnen een onderzoek opstarten naar uw zending.

Helaas kan ik niks veranderen aan het feit dat uw pakket niet compleet bij ons is geleverd.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Monique
Klantenservice medewerkster Dorivit