Klacht: Onterechte factuur na zgn ‘Incomplete’ retourzending

op 07 februari 2018 over Dorivit.nl in de categorie Gezondheidswinkels

Mijn vader heeft na het zien van een advertentie op het internet, gebeld met de firma Dorivit in Almere en daar telefonisch een tube creme besteld voor de prijs van 45 euro. Een mevrouw vertelde hem dat hij dan drie tubes kreeg toegestuurd,waarbij zij hem vertelde dat hij eerst één tube kon proberen en de overige twee mocht retourneren indien hij niet tevreden was.
Bij ontvangst van het pakket bleek dat hij 177 euro moest betalen ipv 45 euro. Wél bevatte de zending 2 pakjes ‘gratis’ thee.
Mijn vader vond deze prijs veel te hoog en heeft alles meteen de volgende dag teruggestuurd. Dorivit zegt nu dat de thee niet is ontvangen en brengt hem daarvoor alsnog 58 euro (!) in rekening. Ik heb namens mijn ouders gebeld en 2 keer gemaild (inclusief verzendbewijs van post.nl)met het bedrijf, maar zij blijven er bij dat hij de thee moet betalen.

Graag een creditnota voor de factuur van 58 euro.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dorivit.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dorivit.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dorivit.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dorivit.nl

Heeft op 09 februari 2018 om 11:22 geantwoord

Geachte mevrouw,

Wat vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over de factuur. De tweede factuur die is aangemaakt op 9 januari is de datum van de bestelling. Na het gedeeltelijk crediteren van een factuur, ontvangen onze klanten een nieuwe factuur voor het openstaande bedrag. In het geval van uw vader 2x Tibettea voor €58,00 met factuurdatum 9 januari.
Mijn collega's hebben al in eerder mailcontact aangegeven dat wij de factuur crediteren, wanneer u kunt bewijzen de thee te hebben geretourneerd.

Voor verdere vragen kunt u contact opnemen via klantenservice@dorivit.nl

Klantenservice Dorivit

Alle klachten die gemeld zijn door Johannes Cornelis