Klacht: onterechte factuur

op 13 mei 2020 over Stayhealthy Products in de categorie Gezondheidswinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

gd.middag.bijdeze laat ik u weten ,dat ik een proefparket heb besteld gratis.nu krijg ik al maanden lang een factuur opgestuurd van afterpay,ik heb daar 2 weken geleden contact over gehad met hun,en verteld hoe het in elkaar zat,ze zouden contact opnemen met stayhealthyproduchts,nu is het zo dat ik vandaag dus weer een factuur krijg,met de ongeveer 10 euro administatiekosten.echt geloof mijn maar,dit betaal ik dus nooit.verder heb ikmook geprobeer telefonisch contact tekrijgen met stayhealthyproduct,dit lukt dus echt niet,alleen via email,als ik daar wat opzet krijg ik het op een of ander manier weer niet doorgestuurd,gek wordt je ervan,WAT EEN GEZEIK ALLEMAAL

Gewenste Oplossing:

als ik geen factuur meer krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stayhealthy Products

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stayhealthy Products nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door andrekrs