Klacht: Onterechte facturen en aanmaningen en dreigbrieven

op 07 februari 2018 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanaf 21/12/2017 heb ik last van het bedrijf Digital Sourcing, voorheen Luxstyle.nl. Ze claimen producten geleverd te hebben. Ik heb echter nooit iets besteld, laat staan ontvangen. Ik krijg echter de ene dreigmail na de andere en nu zelfs een dreigbrief. Als ik niet betaal gaan ze het overhevelen naar een incasso bureau. Ik heb al diverse mails gestuurd dat ze op moeten houden. Dan krijg ik een Nederlandse reactie, dan weer een Engelse. Heel vervelend en veroorzaakt onnodige stress. Ik heb een brief gestuurd per post en per mail die ik van Tros Radar heb, maar het houdt niet op. Wat nu?

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag dat het stopt. Ik voel me enorm geïntimideerd. Ze staan er om bekend heel ver te gaan in hun dreigementen. Ik wil dat het stopt. Het betreft ordernummer LXDS6671223. Ze zijn in hun mails erg overtuigend. Hebben al mijn persoonlijke gegevens. Echt heel akelig

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 15 februari 2018 om 15:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hello Chantal,

We are sorry that you do not agree with the placement of this order. We do not send unsolicited shipments and it is not possible to place an order without accepting the terms. You have to press the Order button in the order process, before an order is confirmed and processed. The impact of pressing this button is explained upfront. The explanation also refers to our Terms and Conditions.

We have offered the option to file a case of identity fraud and send us a copy of the report multiple times, but we have not received a response to this request.

In your email you state that you have spoken to the police, so they should be able to provide you this report, or contact us on your behalf.

The only documentation we have received from you, is the copy/paste from Tros Radar.

We also noted that in our customer portal, a return request was submitted at February 11th, 2018, in which was stated the products were received, used and accidentally ordered.

If this is the case, please use the return instructions to send the goods back to us.

Alle klachten die gemeld zijn door Mthiel