Klacht: onterechte facturen

op 08 mei 2017 over Tandartsenpraktijk Othene in de categorie Tandartsen

Na enkele maanden na de overeenkomst bleek al dat het trekken was aan een dood paard; ze overtuigen je van een hoog rendement, maar uiteindelijk is deze nihil; heb een paar keer een klacht ingediend, waarop ze reageerden met: “wij willen onze klanten altijd tevreden stellen “.
Na een toezegging van nieuwe “landingspagina’s “was het rendement nog steeds niks; wel stuurden ze regelmatig facturen en belden ze over openstaande nota’s,waarop ik telkens heb aangegeven absoluut niet tevreden te zijn en de overeenkomst wil beëndigen….totdat er een deurwaarder aan de deur kwam met een exploit en een gigantische vordering, die ik nog steeds niet wil betalen!!!!

Wanneer deovereenkomst wordt beëndigd, waarbij ik een substantieel deel van de nota's niet hoef te betalen!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tandartsenpraktijk Othene

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tandartsenpraktijk Othene nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door r0l@nd