Klacht: Onterechte facturen

op 24 juni 2016 over Lecturama in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

September 2015 heeft moeder haar abonnement opgezegd op ” Haken” , daarna inderdaad niks meer ontvangen: geen blad en geen rekeningen. Nu opeens een aanmaning voor betaling vanaf september 2015. Brief geschreven, mail gestuurd en talloze malen geprobeerd te bellen. Geen reactie, niks, alleen steeds hogere aanmaningen. Graag oplossen anders gaan we naar de fraudeheldpdesk.

Gewenste Oplossing:

Als de factuur teniet wordt gedaan ben ik tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lecturama

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lecturama nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lecturama in behandeling genomen

Bericht van Lecturama

1 jaar geleden - Geachte heer Pruyssers, Iemand van de klantenservice zal telefonisch contact opnemen , om u klacht te bespreken. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Addy.pruijssers