Klacht: onterechte blokkade zakenrekening

op 20 maart 2017 over SNS Bank in de categorie Banken

Al dagen hebben wij te kampen met de SNS betreft een onterecht blokkade op ons zakenrekening. Als B.V. werken we dus met onbetaalde facturen in het verleden. Zonder in gesprek te gaan met ons is ons rekening geblokkeerd. Er is gehandeld met debiteuren en de betalingen werden dus niet verricht omdat ze geen genoeg saldo hadden op hun rekening of een onterechte stornatie hadden gedaan. Vooral dit laatste komt vele bedrijven wel bekend voor. Nu hebben we ze geselecteerd doormiddel van nieuwe software waar veel bedrijven bekend mee zijn. We hebben deze klanten herinnerd over desbetreffend contact toendertijd en gevraagd om het bedrag toch over te maken binnen een regeling. En hebben ze dit zelf overgemaakt gelukkig. Nu blokkeerd de SNS ons zakennummer en blijven we al dagen zonder toegang tot ons rekeningnummer als B.V.!!

Nu zijn we in contact met X van de SNS. Die had beloofd het snel in orde te maken. Er is ookal een bewijs als bijlage opgestuurd aansluitend op hun selectie klant !!! We hebben in ons laatste bericht van twee, aangegeven dit berichtgeving te delen met onze advocaten. Daar wordt nu mee gesproken.

Ons advies: werkt u als B.V. met wat grotere bedragen? Kies dan niet voor de SNS Bank!

opheffing van de blokkade op ons rekening nu we overwegen om een ander bank te kiezen. we hopen op een gezondere samenwerking

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SNS Bank

Bericht van SNS Bank

8 maanden geleden - Beste Castra-pack-solutions B.V., Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je ontevreden over ons bent. Via deze weg nemen wij geen klachten in behandeling. Je klacht dien je rechtstreeks bij ons in via het klachtenformulier op onze website: http://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html. Daar nemen we je klacht snel in behandeling en zoeken we vervolgens naar de juiste en gepaste oplossing. Zo behandelen wij elke klacht gelijkwaardig. Dank voor je begrip en hopelijk kom je eruit met mijn collega. Groet, SNS Webcare

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SNS Bank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door castra-pack solutions b.v.