Klacht: Onterechte blokkade van account en vasthouden van geld is diefstal

op 20 juni 2016 over Unibet in de categorie Casino/entertainment

Mijn klacht is dat ik een dag na mijn inschrijving en tien euro gestort te hebben op mijn account een dag later geblokkeerd ben en daardoor mijn pas gemaakte account niet meer in kan. Na contact te hebben gehad, zowel telefonisch, als per chat en per email werd mij verteld dat de veiligheidsdienst mij geblokkeerd heeft omdat ik mijn voornaam Huub twee keer gebruikt heb en hierdoor het systeem het een verdachte activiteit vindt. Ik heb ergens anders op dezelfde account mijn volledige gegevens met adres geplaatst en bevestigd per mail. Ze verschuilen zich onder de algemene voorwaarden waar ik volgens hun akkoord mee zou zijn gegaan bij de inschrijving dat ik nu alleen mijn geld terug krijg als ik me volledig verifieer en de documenten opstuur, dat wil zeggen ik ben verplicht te bewijzen dat ik mezelf ben door een copie ID te sturen zonder doorhalingen en bankgegevens met het bewijs van de storting. De overheid geeft overduidelijk advies geen ID copie te verstrekken zonder je bsn nummer door te halen, er is zelfs een aparte app om je ID veilig te maken en door te halen wat bedrijven die niet van de overheid of semi overheid zijn niet nodig hebben als bewijs van je persoonlijkheid. Ook adviseert de overheid je om geen bankgegevens te verstrekken, ook niet aan organisaties als unibet, de accounts die UNIBET zelf gemaakt heeft verbergt aan hun jou bankgegevens en als er een blokkade gelegd wordt moet jezelf aan hun verplicht daartegenover dezelfde privacy gegevens wel verstrekken, ik heb een hele discussie gehad met hun over de privacy en de overheid adviezen, ik zie het zelf als diefstal, en heb dat ook kenbaar gemaakt, want waarom als men een klein foutje maakt op het account en nog niet eens gespeeld heeft en tien euro gestort heeft zou ik verdacht zijn? Ook vertelden ze tijdens de discussies dat ik een nep account heb en dat de tien euro blijft staan op het account van mij. Unibet gedraagt zich hetzelfde als een bank waar je jezelf identificeren moet, persoonlijk om je rekening terecht instant te houden. UNIBET gaat volgens mij en de dingen die ik lees behoorlijk over hun bevoegdheden mee en het lijkt heel erg op bedrog en onterechte diefstallen, want hoe kun je nou tegen iemand die tien euro gestort heeft zeggen dat hij een NEPACCOUNT heeft, dat kan er bij mij niet in, en vooral onterecht privacy gegevens vragen die ze niet nodig hebben dat is bij mij nog meer verdacht, want ik heb nog niet eens gespeeld, en emailadres bevestigd, een wachtwoord aangemaakt en dan wordt ik al direct als verdacht geblokkeerd dat is toch wel heel vreemd. Als UNIBET dit dagelijks bij zoveel personen doet dan brengt hun dat behoorlijk wat winst op, ik zou iedereen adviseren om niet met UNIBET in zee te gaan. HET IS GEWOON BEDROG en identiteitsfraude, je weet nooit wat hun doen met jou privegegevens, ik vertrouw deze totaal niet.

Ik ben pas tevreden als ik mijn tien euro terug heb en UNIBET gedwongen wordt hun voorwaarden aan te passen en mensen niet gegevens moeten verstrekken betreffende Privacy en bank die hun niet mogen bewaren en nodig hebben, overigens lees ik hier bij de klachten dat UNIBET behoorlijk rare dingen doet die erg verdacht lijken op identiteitsfraude en diefstal en bedrog.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unibet

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Unibet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Humbrero