Klacht: onterechte blokkade

op 17 maart 2017 over SNS Bank in de categorie Banken

Als B.V. dien ik, dat is ook maar te hopen, bedragen binnen te kunnen krijgen van onze klanten. Nu heb ik een zakelijke rekening bij de SNS vol vertrouwen aangevraagd. Want de SNS is nou eenmaal een bekend bank.

Tot mijn verbazing kwam ik vandaag erachter dat mijn ‘zakelijk rekening’ een blokkade heeft opgelopen. Dit is een rekening wat wij gebruiken enkel voor klanten met een betalingsachterstand. Mijn correspondentie met mijn klanten hebben we dus in huis. Na mijn bezoek aan de balie bij de SNS is mij niet veel verteld. De heren zijn zijn ook niet bereikbaar. Het is wel te begrijpen dat bepaalde zaken onder de loep genomen dienen te worden. Doe dit dan met overleg en laat het weten! Want wij zijn ook verantwoordelijk voor onze zakenpartners. Dezen kunnen wij dit dus niet verantwoorden. Het verlenen van alle hulp is prima, maar op dit manier lijden wij als een Nederlandse B.V. eronder !!!
Als de SNS ons als B.V. wilt behouden als klant vraag ik ze ook ons te behandelen als een klant !

Als er niet geholpen wordt stellen wij de SNS bank verantwoordelijk voor alle zakelijke schade wat wij hierdoor oplopen.

Graag mijn blokkade op te heffen zodat wij ook verder kunnen gaan met ons werk. Vragen omtrent dergelijke zaken beantwoorden we graag.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SNS Bank

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SNS Bank nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van SNS Bank

4 maanden geleden - Beste Solutions B.V., Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je ontevreden over ons bent. Via deze weg nemen wij geen klachten in behandeling. Je klacht dien je rechtstreeks bij ons in via het klachtenformulier op onze website: https://www.snsbank.nl/particulier/klantenservice/contact/klacht-indienen.html. Daar nemen we je klacht snel in behandeling en zoeken we vervolgens naar de juiste en gepaste oplossing. Zo behandelen wij elke klacht gelijkwaardig. Dank voor je begrip. Groet, SNS Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Solutions B.V.