Klacht: onterechte betalingsherinnering

op 27 april 2016 over Parship in de categorie Datingsites

Ik heb maanden geleden mijn premium abonnement opgezegd bij parship die gaat aflopen op 15-05-2016 nu kreeg ik 2 weken geleden een mail over een betalingsherinnering van 41.90 EUR en dat kan absoluut niet mogelijk zijn want alles is gewoon maandelijks afgeschreven heb ik gecontroleerd ik heb ze een mail gestuurd en het enige wat ik terug kreeg was of ik tevreden was met het antwoord …welk antwoord heb niks ontvangen vervolgens weer een mail naar ze gestuurd maar krijg nu helemaal geen reactie.

Ik heb een printscreen gemaakt van mijn profiel waarop staat dat mijn abonnement is opgezegd en op welke datum ik heb alle bewijzen van de maandelijkse betalingen aan hun.

Ik zou nu graag weleens antwoord willen krijgen want krijg het gevoel dat ze nu alsnog op een slinkse manier een verlenging door mijn neus willen boren.

Als ik antwoord krijg op de onterechte betalingsherinnering en dat ik die als niet verzonden mag beschouwen en nogmaals de bevestiging krijg dat ik geen onterechte verlenging krijg en dat het gewoon afloopt op 15-05-2016

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 27 april 2016 om 11:38 geantwoord

De klacht is in overleg met de klant opgelost. Er bleek sprake te zijn van een misverstand. De bevestiging is herhaaldelijk verzonden en is niet aangekomen. Dit is waarschijnlijk te wijten aan de filters van het oorspronkelijk gebruikte e-mailadres van MSN. Een extra poging op een ander e-mailadres was wel succesvol.

Alle klachten die gemeld zijn door Sven85