Klacht: Onterechte betalingen (Verborgen Abonnement)

op 16 augustus 2017 over Kamernet in de categorie Makelaars

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

06-07-2017 heb ik 21 euro overgemaakt naar kamernet voor een 15 dagen + early bird account. De bedoeling was dat ik binnen die 15 dagen een studio/appartement zou vinden. Tot mijn verbazing was er 26 juli weer €21,- afgeschreven ik had daarna contact opgenomen met Kamernet wat de oorzaak daarvan is, het blijkt dat ik akkoord ben gegaan met een abonnement dat niet duidelijk is aangegeven op de site. Abonnement is stop gezet alleen verwacht kamernet dat ik nog betaal voor de verlening en €10,
administratiekosten.

In de bijlage zie je de opties van 15 dagen of 30 dagen. Er staat nergens over een abonnement.

Gewenste Oplossing:

Dat mijn schuld van €31,- opgeheven wordt. Doordat de website niet duidelijk aangeeft dat het om een abonnement gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kamernet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kamernet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kamernet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kamernet

Heeft op 28 augustus 2017 om 11:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Klachtrapport