Klacht: onterechte betaling word niet teruggestort

op 16 juni 2017 over Incassobureau Van Hoek & Partners in de categorie Incassobureaus

Onterechte betaling gedaan ,hebben geen recht op dit bedrag . Meerdere mails gestuurd met de vraag of dit teruggestort kon worden geen antwoord , na 1,5 week maar even gebeld krijg niet eens de kans om mijn verhaal te doen en word de telefoon erop gegooid , nogmaals gebeld weer uitgelegd blijkt dat ze het bedrag niet terug kunnen storten of niet willen ? kreeg een heel vaag verhaal op een gegeven moment werd ik een beetje boos en werd de verbinding weer verbroken , lijkt mij een kleine moeite om een onterechte betaling weer terug te storten.

l

wil zo snel mogelijk het bedrag terug wat ik over heb gemaakt .

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Incassobureau Van Hoek & Partners over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Incassobureau Van Hoek & Partners in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Incassobureau Van Hoek & Partners een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Incassobureau Van Hoek & Partners

Heeft op 26 juni 2017 om 09:46 geantwoord

Geachte mevrouw de Lange,

Bedankt voor uw bericht.

Hierbij delen wij u mede dat wij de betaling hebben terug gezocht en zojuist weer aan u te hebben overgemaakt.

M.b.t. het verbinden van de verbinding tijdens het telefonisch contact; Onze medewerkers hebben u meerdere malen te woord gestaan echter was het helaas niet mogelijk om op dat moment een normale conversatie met u aan te gaan.

Wij hopen dat wij het probleem nu voor u hebben opgelost.

Van Hoek & Partners

Alle klachten die gemeld zijn door dunja123