Klacht: Onterechte betaling

op 04 mei 2017 over Medion in de categorie Electronica - Computers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Update navigatiekaarten gedownload, maar die kunnen (zo blijkt na telefonisch overleg omdat de huidige versie voor verwerking niet meer op apparaat te instaleren blijkt) niet worden gedownload. Kosten 59,00. Telefonisch wel beklag gedaan, gevolg door een verzoek per email, maar er wordt zonder opgave van een reden gewoon geweigerd om dat bedrag terug te storten. Ofwel, er wordt een update verkocht waar je niets aan hebt (waarbij dus pas achteraf blijkt dat zo een update op ons apparaat helemaal nooit mogelijk was).

Gewenste Oplossing:

Als het betaalde bedrag van 59,99 wordt teruggestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medion over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Medion in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door tremile@tremile.com