Klacht: Onterechte betaling

op 26 mei 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze oplichters probeerde onder de noemer van ”gratis week” nieuwe klanten te werven. Maar ipv zetten ze kwaad bloed richting ”potentiële klanten”.

Zo had ik een tijd geleden gebruik gemaakt van deze actie. Nadat deze week afgelopen was heb ik telefonisch contact gehad met de mededeling geen gebruik meer te willen maken van hun ”service”. Vooral omdat deze website totaal niks opleverd.

Mij werd verteld dat het geen probleem was en dat ik het gewoon op kon zeggen. Dit was voor de rest geen probleem.

Vervolgens krijg ik dreigmailtjes met de mededeling dat ik 19.95 moet betalen… Na meerdere mailen een nette mail gestuurd te hebben naar hun ”klantenservice” ( wat trouwens echt een lachertje is, want ze doen alles behalve hun ”klanten” fatsoenlijk helpen). Elke brief of vraag die ik stuurde werd nooit inhoudelijk op gereageerd. Het enige antwoord dat ik terug kreeg was: Betalen.

Ik kan hier met mijn pet niet bij. Als een bedrijf nieuwe klanten wilt werven lijkt het mij dat ze die op een professionele manier geholpen worden.. en niet alleen uit zijn op geld.

Het gaat mij niet om die 2 tientjes.. want dat kan ik wel missen.. Maar om mensen op deze mensen op te lichten met een ”service” die ze bieden en vervolgens volkomen doof zijn voor vragen die naar hun klantenservice gestuurd worden… belachelijk

Ik zou iedereen graag willen waarschuwen voor deze oplichters. Pas op met deze website en de mensen die erachter zitten.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als het geld dat bij mij in rekening wordt gebracht teruggebracht wordt naar 0 euro.

OF terug wordt gehaald bij stopdedeurwaarder.nl.. dan betaal ik die 20 euro aan ze... om er maar vanaf te zijn. Echter dit zal ik alleen doen als ik tenminste excuses krijg over hoe zij mij behandeld hebben.

Bericht van Huurwoningen.nl

9 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, U heeft een premium account aangemaakt op 22-01-2016, uw account is uitgeschreven op 30-01-2016. Wanneer u zich inschrijft op onze website zijn de eerste 7 dagen gratis. Daarna zijn de kosten €19,95 per 30 dagen. Tevens is 30-01-2016 op een zaterdag, dan zijn wij niet werkzaam. Wij kunnen het account dan ook telefonisch niet voor u opzeggen. De in en uitschrijving blijft te allen tijde uw eigen verantwoordelijkheid. Wij hebben meerdere facturen naar u verzonden, wij hebben hier geen betaling van mogen ontvangen. Wij hebben in de facturen die wij naar u verzonden hebben aangegeven dat wanneer wij de betaling niet binnen de gestelde termijn ontvangen wij genoodzaakt zijn dit uit handen te geven. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 06 juli 2016 om 11:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

De klachten die worden ingediend handelen wij intern af. Wij kunnen alle gegevens betreffende uw account per e-mail toezenden, ook kunnen wij dan uitleg geven over de factuur die u heeft ontvangen. Wij plaatsen deze gegevens uit privacyoverwegingen niet online. Wij verzoeken u uw klacht in te dienen op onze website zodat dit bij de juiste afdeling terecht komt.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door barthendrix