Klacht: Onterechte bestelling en retour zogenaamd niet ontvangen

op 30 mei 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb 29 ‘mei een bestelling gekregen van dit bedrijf terwijl ik nooit een bestelling he geplaatst, wel zag ik een x een reclame en heb daarop geklikt en m’n gegevens gevuld want anders kon ik niet door de producten scrollen. Nu heb ik een onterecht pakket en moet jk ook eens 74€ betalen. Ik heb het pakket ook binnen de 14 dagen geretourneerd maar toch blijf ik betalingsherrineringen krijgen.

Als ik de factuur niet hoef te betalen en netjes een verontschuldiging krijg.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 27 juni 2017 om 18:34 geantwoord

Wij verwerken en versturen een bestelling wanneer er op onze site handmatig de gegevens voor het plaatsen van een bestelling worden ingevoerd. Tijdens het plaatsen van een bestelling dient er door de besteller akkoord moeten worden gegaan met de bestelling en de verzending. Bovendien wordt er een email met bevestiging van de bestelling verstuurd met daarin de mogelijkheid om eventueel de bestelling te annuleren.
De factuur kan slechts worden gesloten indien wij de volledige betaling van de bestelling hebben ontvangen, of de producten in goede staat retour hebben ontvangen. Dit laatste is helaas nog niet het geval, graag zien wij een bewijs van verzending van u tegemoet zodat wij u verder van dienst kunnen zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door jairaad