Klacht: Onterechte beslaglegging

op 30 april 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Wij hebben een vordering gekregen om waterschap belasting van 2013 te voldoen. Deze was inderdaad niet voldaan na het inloggen met ons digi D. Wij hebben het bedrag direct voldaan. Echter krijgen wij vandaag 30 april een brief dat ze beslag gaan leggen op onze rekeningen.
Dit is totaal ten onrechte aangezien wij het openstaande bedrag allang hebben betaald.
Wat te doen?

Als cannock chase communiceert met het waterschap en kan concluderen dat wij niks meer open hebben staan en de beslaglegging intrekt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 02 mei 2016 om 11:44 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Wij zoeken u formeel bezwaar te maken via teambelastingen@cannockchase.nl . Op basis van de door u verstrekte gegevens kunnen wij u hier niet verder helpen. Natuurlijk kunt u ook contact opnemen met ons contactcenter of een brief sturen naar postbus 103 6650 AC in Druten.

Cannock Chase

Alle klachten die gemeld zijn door Nikola Urbaniak