Klacht: Onterechte beschuldiging van diefstal

op 10 augustus 2017 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Ik heb een casinoverbod voor een jaar gekregen in Groningen, dit omdat ik een briefje van E5,- had gevonden en nog niet had ingeleverd. Ik werd aangetikt door een casinomedewerker en er werd gevraagd of ik mee wilde lopen naar een aparte kamer. Daar werd ik notabene beschuldigd van diefstal en er zou een heel verslag van worden gemaakt en daarnaast ook nog een casinoverbod van een jaar, ik werd notabene als een crimineel bestempeld! Ik heb aangifte moeten doen bij de politie en deze kwam gelijk naar mij toe. Het briefje van E5,- heb ik ingeleverd bij Holland Casino Groningen maar ze waren niet van plan om de beschuldiging van diefstal in te gaan trekken en iets aan dit casinoverbod van een jaar te gaan doen, er werd notabene ook nog gezegd dit is de straf die daarvoor volgt! Vol ongeloof van wat mij is overkomen en dat ik geheel onterecht ben beschuldigd!

Wanneer dit word opgelost!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Holland Casino over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht casinoklacht

2 maanden geleden - Waarom duurt het zo lang dat dit word opgelost!

Bericht van Holland Casino

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Jonker, Er is u een aangetekende brief gestuurd. U kunt enkel contact opnemen met mij (Manager Security Groningen) en dat verdere correspondentie of verzoeken niet in behandeling zullen worden genomen. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Customer Services Holland Casino

Reactie van de melder van de klacht casinoklacht

2 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Tot op heden nog niets gezien van een aangetekende brief. D. Jonker

Reactie van de melder van de klacht casinoklacht

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw, Tot op heden nog steeds geen aangetekende brief ontvangen!!! Waarom word ik op deze manier afgescheept!!! Is dit de manier van Holland Casino om met klachten om te gaan?????

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Holland Casino

Heeft op 25 september 2017 om 16:40 geantwoord

Heeft op 28 september 2017 om 14:29 geantwoord

Het oplossen van de opgelegde sanctie nl dat casinoverbod van een jaar en het oplossen dat ik ten onrechte vals ben beschuldiging van diefstal!!!

Alle klachten die gemeld zijn door casinoklacht