Klacht: Onterechte beredenering

op 28 juni 2017 over Segoria in de categorie Incassobureaus

Onlangs wilde ik kleren bestellen op Pieces.nl. Hun werken met Klarna achteraf betalen.

Een aantal maanden geleden is er iets via Soccerfanshop besteld en dat is helaas in delen betaald moeten worden. Het volledige bedrag is inmiddels betaald. Maar dat blijkt Bij segoria niet zo te zijn.

Omdat hun niet zeker zijn van hun zaak en ronduit een belachelijk service aan de klant geven kan ik niets bestellen.. Super laks.

NU moet ik door hun een dag wachten met bestellen en zal ik het dus pas na het weekend kunnen ontvangen terwijl ik het voor het weekend nodig heb.

op het moment als ik overal weer kan bestellen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Segoria

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Segoria nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Segoria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Segoria

Heeft op 17 juli 2017 om 15:32 geantwoord

Geachte mevrouw Vermeulen,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie.

Voor verdere vragen kunt u altijd reageren op onze e-mail of telefonisch met ons contact opnemen.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur op 020-8082854.

Segoria

Alle klachten die gemeld zijn door Sharon Vermeulen