Klacht: onterechte behandeling

op 03 september 2015 over studentmobiel in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg vandaag een brief waarin staat, dat mijn contract is beëindigd omdat het geld niet afgeschreven kon worden en dat ik hier een brief over had gekregen en hier dus niets mee had gedaan.
Ten eerste was ik in het buitenland en heb op de terugrit zelfs nog een berichtje gekregen, dat mijn beltegoed was bijgeschreven en ten tweede heb ik die “schijnbaar “eerste brief helemaal niet ontvangen. Ik wil heel graag van jullie een Ideal link hebben om de achterstallige rekening te voldoen. Een vermelding bij Preventel en een Incassobureau inscha- kelen voor een openstaande rekening van 7 is toch wel heel erg bout!!!!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik van jullie een IDEAL Link krijg voor die 7 Euro en de verdere maatregelen ( zie mijn bovenstaande klacht) worden afgeblazen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar studentmobiel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door studentmobiel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat studentmobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

studentmobiel

Heeft op 04 september 2015 om 08:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door P.E. Wolters