Klacht: Onterechte automatische incasso

op 07 september 2018 over Ticketveiling.nl in de categorie Kaartenverkoop

Ik speelde mee met een veiling maar ik werd 2e plek dus ik won niet, een paar uur later kreeg ik een melding met dat ze een nieuwe deal hadden daarvoor ik klikte er dus op maar heb niks bevestigd etc. Nu zeggen ze dat ze dat ze geld eraf halen? Ik heb de veiling niet gewonnen en heb niet toegestemd aan een nieuwe deal dus ik wil dit niet betalen.

Wanneer ze de betaling annulleren.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ticketveiling.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketveiling.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketveiling.nl

Heeft op 07 september 2018 om 14:22 geantwoord

Beste Rayell,

Bedankt voor je bericht. Wanneer je een aanbiedings mail krijgt, en de voorwaarden hierin doorneemt, zie je dat wanneer je op de link klikt je akkoord gaat met de algemene voorwaarden en je dus in gaat op de aanbieding. Ook deze veiling zullen we eenmalig herroepen.

Omdat de automatische incasso al loopt, kan deze niet meer teruggetrokken worden bij de bank, wat betekent dat zij het bedrag alsnog een keer proberen af te schrijven. Je kunt in dat geval het bedrag zelf storneren. Indien dit niet lukt, neem dan even contact met ons op zodat we dit op een andere manier voor je kunnen oplossen.

Hopende je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en ook je klacht op Klacht.nl naar wens te hebben behandeld, mocht je verdere vragen hebben dan horen we dit graag.

Team Ticketveiling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Rayell1