Klacht: onterechte automatische afboeking

op 23 augustus 2016 over FBTO in de categorie Verzekering

Ik heb al 3 keer contact gehad met afdeling van fbto over een onterechte rekening sturen voor stoppen met roken.De laatste keer zelfs een brief met te berekenen aanmaningskosten.Ondanks de belofte de onterechte declaratie op te heffen,en er zelfs een mail over te sturen om dat te bevestigen,is het bedrag dan deze week toch met automatische incasso afgeschreven.Ik betaal ook nog eens boven op de aanvullende verzekering de aflossing eigen risico van vorig jaar plus ook nog eens eigen bijdrage voor dit jaar.Onbegrijpelijk dat fbto ondanks deze strop zelfs niet de moeite wilt nemen om hun werk goed te doen.Blijven bellen heeft blijkbaar geen zin.
Ik zal proberen het bedrag terug te laten boeken en wil niet meer met FBTO bellen over deze klacht.

Als FBTO per direct het bedrag terugstort en excuses aanbiedt die geloofwaardig klinkt.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar FBTO over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FBTO in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FBTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FBTO

Heeft op 24 augustus 2016 om 19:05 geantwoord

Beste Shyreen,

Ik heb het na laten kijken bij de afd. Zorg. Door een fout in de berekening is er ten onrechte eigen risico berekend. De herstelactie is verwerkt. Je krijgt het bedrag automatisch van ons terug. Doorgaans staat het binnen 10 werkdagen op je rekening. Excuus voor het ongemak.

FBTO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door a.shyreen@gmail.com