Klacht: Onterechte annulering vliegtickets

op 07 juni 2016 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

Hierbij wil ik een klacht indienen naar aanleiding van de fouten die zijn gemaakt binnen uw organisatie.

Mijn ex-partner heeft per email contact opgenomen om haar ticket naar Fortaleza te annuleren naar aanleiding van onze scheiding.
In eerste instantie hebben jullie aangegeven dat zij in aanmerking kwam voor een teruggave van 25% op haar ticket, vervolgens is dit teruggedraaid naar niets.
Dat zij geen vergoeding kon krijgen op haar ticket is helemaal begrijpelijk en daar gaan wij ook niet moeilijk over doen.

Echter, de fouten die zijn gemaakt door de gehele ticket te annuleren inclusief mijn tickets is schandalig.
Ten 1e zijn de tickets geboekt door mij als hoofdboeker met mijn gegevens.
Ten 2e is het bij de Nederlandse wet verboden om als derde partij gegevens te wijzigen dan wel te annuleren zonder toestemming van de hoofdboeker, dit is een ernstige privacy schending.
Ten 3e ben ik als hoofdboeker nimmer op de hoogte gesteld van het feit dat mijn ticket ten onrechte is geannuleerd waardoor ik niet heb kunnen reageren op deze foute beslissing van uw maatschappij.

Ik mijn ticket terug krijg wat nooit is geannuleerd.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Santos89