Klacht: onterechte afschrijvingen

op 28 juli 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb een abbonnement bij Zylomgames a 9,95 per maand wat altijd correct is afgeschreven. Sinds juni 2016 word er maandelijks 1x een bedrag van 9,95 afgeschreven wat correct is maar ook 2x een bedrag van 15 euro. Dus 30 euro waar ik niets vanaf weet. Ik hoop dat u dit voor mij kunt oplossen. Vriendelijk groet Joke van Dongen

Ik zou heel erg tevreden zijn als dit uitgezocht kan worden want inmiddels heb ik 60 euro onterecht betaalt wat voor mij veel geld is.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 29 juli 2016 om 11:34 geantwoord

29-Jul-2016 Mevrouw Van Dongen per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Uitgelegd namens welke organisatie wij deze afschrijving hebben verwerkt. Geadviseerd om rechtstreeks contact op te nemen met de organisatie, waar de bestelling is geplaatst. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Jokevandongen