Klacht: Onterechte afschrijving credit card

op 16 juli 2017 over Sunny cars in de categorie Autodealers

27 april auto gehuurd van sunny cars op mallorca.
We hadden een seat ibiza gehuurd,maar deze bleek niet meer voorradig mochten toen kiezen tussen twee andere autos en hebben gekozen voor een citroen c3.
Na thuiskomst blijkt er na de borg ook nog eens een half uur later 180 euro van onze creditcard af te zijn geboekt door sunnycars zonder onze toestemming en zonder pincode
Er is nooit gesproken over een upgraid van de auto en hebben hier ook nooit voor getekend.
Bij gaan de haren recht overeind staan dat ze blijkbaar zo bedragen van de creditcard af kunnen schrijven zonder een pincode(hoezo veilig!!!!)
Sunny cars ik hoop dat jullie het probleem gauw voor ons oplossen!!!

Wij zouden tevreden zijn wanneer sunny cars ons onterechte afboeking hersteld

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sunny cars over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sunny cars in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sunny cars een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sunny cars

Heeft op 18 juli 2017 om 15:15 geantwoord

Beste Gert,

Als je een kopie van het afschrift en het huurcontract naar onze afdeling Customer Care stuurt, zoeken zij graag uit waarvoor de creditcard is belast. Als dit onterecht is, zorgen zij ervoor dat het geld wordt terugbetaald. Je kunt dit doen naar crm@sunnycars.nl

Met hartelijke groet,
Pieta van Sunny Cars

Reactie van de melder van de klacht Hekhuis

3 maanden geleden - We hebben gisteren nogmaals zelf contact gezocht met sunny cars en hier weten ze zelfs niet waarom dit is afgeboekt en waarvoor. Ook de kopie van het afschrift en huurcontract is naar ze verstuurd. Als sunny cars er niks van snapt hoe moeten wij dit dan wel snappen.!!!!

Bericht van Sunny cars

3 maanden geleden - Beste Gert, Mijn collega's van onze afdeling Customer Care zullen voor je nagaan wat er is misgegaan. Mocht je nog vragen/opmerkingen hebben dan kun je je het beste tot hen wenden. Ik vertrouw op een goede afloop. Met hartelijke groet, Pieta

Heeft op 05 augustus 2017 om 23:41 geantwoord

Nog steeds geen reactie van sunnycars!!!
Alle papieren via mail verzonden naar sunny cars maar nog steeds geen reactie waarvoor de credtcard belast is.
Ook is ons telefonisch toegezegd dat sunny cars ons zou informeren maar tot opheden niks mogen vernemen.
BEDANKT SUNNY CARS!!!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Hekhuis