Klacht: Onterechte afschrijving

op 12 september 2018 over videoland in de categorie Entertainment store

Gratis 4 weken abonnement op videoland gewonnen bij een prijsvraag van monica geuze op instagram. Op tijd opgezegd en hiervan een bevestiging ontvangen. Desondanks nu tóch €9 afgeschreven. Videoland geeft aan dat er na afloop van het abonnement nog is ingelogd en daarom moeten we alsnog betalen. Technisch gezien zou het niet eens mogelijk moeten zijn om in te kunnen loggen na afloop van het abonnement. Dit geven ze ook toe, maar de oorzaak hiervan is dat hun systeem per ongeluk gelijktijdig 2 accounts heeft aangemaakt op ons email adres, buiten mijn weten om, en ik uiteraard maar 1 abonnement heb opgezegd. De andere zou zijn doorgelopen en daardoor was inloggen blijkbaar nog mogelijk. Overigens hebben wij na het abonnement onmogelijk kunnen inloggen aangezien we toen op vakantie in Turkije waren. Videoland houdt desondanks voet bij stuk en is niet van plan terug te betalen.

Terugbetaling van de onterecht geïncasseerde €9.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over videoland

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over videoland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirthe456