Klacht: onterechte afschrijving.

op 19 juni 2016 over MijnAlbum B.V. in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

Wij ontdekken opeens dat er door MIJN ALBUM 39.84 ONTERECHT VAN ONZE REKENING afgeschreven is. We hebben geen enkele connectie met dit bedrijf.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar MijnAlbum B.V. over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht klaasflikkema

1 jaar geleden - Het gaat ook bij mij om een bedrag van 39,84.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MijnAlbum B.V. in behandeling genomen

Bericht van MijnAlbum B.V.

1 jaar geleden - Hallo Klaas, Allereerst krijgt u sowieso deze incasso retour vanuit onze niet goed = geld terug regeling. Het bedrag correspondeert met een abonnement bij MijnAlbum.nl voor een zgn. Gold Account wat dan in het verleden zou zijn afgesloten. Om het abonnement op te zeggen en de gegevens er bij te zoeken ontvang ik graag uw IBAN rekeningnummer/ de omschrijving die bij de afschrijving stond. Met vriendelijke groet, Marrit van den Berg Customer Support - MyAlbum

Reactie van de melder van de klacht klaasflikkema

1 jaar geleden - IBAN NL08INGB0003240743, omschrijving was PA-0010203 MyAlbum dd.27 mei 2016

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MijnAlbum B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MijnAlbum B.V.

Heeft op 20 juni 2016 om 13:11 geantwoord

Goedemiddag Klaas,

Je hebt sinds 2011 een abonnement bij MijnAlbum.nl. Als je contact met ons opneemt op helpdesk@mijnalbum.nl, kunnen we je de inlog gegevens van je account verstrekken en je abonnement voor je ongedaan maken. Je kan dan ook zien wat voor opgeslagen albums je allemaal hebt. We horen graag van je!

Marrit van den Berg
Helpdesk

Alle klachten die gemeld zijn door klaasflikkema