Klacht: Onterechte afschrijving

Kijk zojuist op mijn bankrekening, €39,84 afgeschreven!! Ik heb nooit toestemming gegeven om dit bedrag af te trekken, laat staan om een ‘myalbum pro’ account te maken. Belachelijk dit

Ik wil het bedrag van €39,84 zo spoedig mogelijk terug gestort en al mijn banden met mijnalbum verbreken.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar MijnAlbum B.V. over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MijnAlbum B.V. in behandeling genomen

Bericht van MijnAlbum B.V.

1 jaar geleden - Hallo Yasmine, Bedankt voor je bericht. Als je ons een e-mail stuurt met het 00-kenmerk en het PA-kenmerk van de afgeschreven incasso op het e-mailadres helpdesk@mijnalbum.nl, dan kunnen we dit voor je controleren en het zo spoedig mogelijk voor je oplossen. We horen graag van je! Met vriendelijke groet, Marrit van den Berg Helpdesk

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MijnAlbum B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MijnAlbum B.V.

Heeft op 21 juni 2016 om 09:12 geantwoord

Hallo Yasmine,

Je hebt inmiddels contact opgenomen met onze helpdesk. Je abonnement is op 9 mei terug gezet naar een volledig gratis account en de afgeschreven incasso kon je laten storneren in je internet bankieren. Als je nog meer vragen hebt, horen wij dat graag in een reactie op het e-mailbericht.

Marrit van den Berg
Helpdesk