Klacht: onterechte afboekingen via Worldpay tbv PlayStation

op 11 oktober 2016 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Meerdere malen geld van mijn rekening afgeschreven zonder mijn toestemming . 1 heb 1 keer een PlayStation kaart van 20 euro gekocht en nu zie ik dat er elke maand geld via Worldpay afgeschreven is. Rekening staat op S. Taleb

Graag zo spoedig mogelijk contact opnemen aub.

Met vr gr Mw F. Taleb

Gewenste Oplossing:

Onrechtmatige afschrijvingen terug storten. Anders ben ik genoodzaakt om mijn rechtsbijstand in te schakelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 12 oktober 2016 om 10:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Met vriendelijke groet,

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door F. Taleb