Klacht: Onterechte abonnement wijziging

op 10 juli 2012 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Sinds januari heeft canaldigitaal mijn abonnement gewijzigd van een familiepakket naar een duurder top pakket.
Hiervoor was ik telefonisch benaderd, maar had duidelijk aangegeven hierover eerst schriftelijk de informatie te willen ontvangen.
Nooit geen info meer van canaldigitaal ontvangen, maar dus wel ongevraagd omgezet naar een duurder abonnement.
Na hen hierover schriftelijk benaderd te hebben met het verzoek het terug te zetten op het familiepakket krijg ik een brief waarin men meld dat het via internet is gewijzigd en dat ze een bevestiging hebben gestuurd. Echter heb ik zelf niet eens een computer, dus die mogelijkheid zit er niet in.

Terugzetten van mijn abonnement naar familiepakket of geheel stoppen van het abonnement

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 17 juli 2012 om 13:06 geantwoord

Beste,

Wij hebben uw klacht afgesloten.
Mocht u nog vragen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen.

Webcare Team CanalDigitaal

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Canaldigitaal beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door zandje