Klacht: onterechte aantree-verbod

op 28 maart 2013 over Holland Casino in de categorie Casino/entertainment

Sinds vorig jaar 17 maart,is door Holland Casino Amsterdam een aantree-verbod uitgesproken jegens mij.Ik ben ten onrecht beschuldigd van het vernielen van een pin-automaat en wordt aan mij gevraagd om zo snel mogelijk 1300 euro te vergoeden voor de reparatie, bovendien is er een aangifte gedaan bij de Politie.( later geseponeerd!)
Ik heb wel duizend maal verteld dat ik het pin-automaat niet kapot heb gemaakt,toen ik probeerde geld te pinnen deed het niet,daarna ben bij een andere automaat gepint( ING bank) en ben verder gaan spelen.Ik ben al 16 jaar vaste bezoeker van het Casino en mezelf altijd netjes gedragen.Eerlijk gezegd voel mij behandeld als een crimineel!

Ik wil dat Holland Casino erkend de fout, en de aantree-verbod opheft.
IK HEB GEEN PIN AUTOMAAT VERNIELD, IK MAG AL 13 MAANDEN NIET IN DE CASINO BINNEN KOMEN EN ZE VRAGEN AAN MIJ DE SCHADE TE BETALEN VOOR WAT IK NIET GEDAAN HEB.
GEWOON SCHANDALIG!!!!!!!!!!!!
SORRY VOOR DE GRAMMATICALE FOUTEN, HET NIET MIJN TAAL.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Holland Casino in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Holland Casino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

7 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Holland Casino beoordeeld.

Holland Casino

Heeft op 04 april 2013 om 11:37 geantwoord

Gast heeft vandaag (4/4) mail ontvangen dat de klacht helaas niet opgelost kan worden aangezien er afdoende bewijs is van vernieling van de pinautomaat.

Alle klachten die gemeld zijn door mariuolo