Klacht: onterechte aanmaningskosten + onbeschofte klantenservice

op 07 juli 2017 over Waternet in de categorie Waterschappen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

29 juni een kaartje in de bus gekregen dat er een deurwaarder was langsgeweest. Hier zat een begeledeind schrijven bij dat wij nog over 2016 en 2015 belasting verschuldigd waren en dat wij dat nu moeten betalen + invorderingskosten.

Wij hebben hier echter helemaal geen eerder schrijven van ontvangen. Wij betalen onze rekening altijd direct bij binnenkomst, dus erg vreemd dat er dan opeens duerwaarder op de stoep staat.

Ik heb hierover gebeld op 07-07-2017 en toen ben ik zeer onvriendelijk te woord gestaan door een vrouw, die mij ophing toen ze geen antwoord meer had op mijn vraag…..

Gewenste Oplossing:

-onterechte invorderingskosten terug
-voortaan eerst rekening versturen voordat er een deurwaarder aan te pas komt
- vrouw klantenservice op klantvriendelijkheidscursus sturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Waternet over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Serge12341234