Klacht: Onterechte aanmaning

op 25 maart 2016 over Credifixx in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In Almere werd ik aangesproken door een medewerker van voordelengids. Deze medewerker vertelde mij dat de eerste maand gratis was en dat ik 2 weken bedenktijd zou hebben. Daarna nooit meer enige mail gehad van voordelengids. Inmiddels zit ik met een aanmaning van €120,35 via Credifixx. Ik heb bezwaar gemaakt per mail, geen reactie op. Telefonisch krijg ik te horen; we krijgen heel veel mails, hebben jouwe niet gezien. Word nu dagelijks gebeld/gesmst door Credifixx, IK BEN HET ZAT!

Gewenste Oplossing:

Als ik niet hoef te betalen, mijn contract bij hun vernietigd wordt en Credifixx mij met rust laat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Credifixx

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Credifixx nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Credifixx in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Credifixx een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Credifixx

Heeft op 30 maart 2016 om 13:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Falah,

uw klacht is in goede orde ontvangen. Graag ontvang ik een kopie van de e-mailberichten die u aan ons kantoor heeft gestuurd want ik zie hier niets van in het dossier.

Dat u elke dag gebeld wordt is niet juist. Wij hebben u op 24 maart om 10.26 uur gebeld en toen heeft u aangegeven dat u de betaling in orde zou maken via iDEAL. Omdat de betaling niet is binnengekomen heeft een van onze medewerkers u op 25 maart nogmaals gebeld maar kregen wij geen gehoor. Dat er dagelijks gebeld wordt is dus niet juist.

Ik nodig u uit om contact met ons kantoor op te nemen om de zaak te bespreken: 071 - 55 555 55.

Met vriendelijke groet,

Credifixx Incasso

Michael Stout

Bericht van Credifixx

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Falah, Helaas heb ik niets meer van u vernomen. Ik zie wel dat u op 1 april de vordering heeft voldaan. Ik markeer de zaak als afgedaan. Met vriendelijke groet, Credifixx Incasso Michael Stout

Alle klachten die gemeld zijn door Yasmin Falah