Klacht: Onterechte aanmaning

op 25 maart 2016 over Credifixx in de categorie Incassobureaus

In Almere werd ik aangesproken door een medewerker van voordelengids. Deze medewerker vertelde mij dat de eerste maand gratis was en dat ik 2 weken bedenktijd zou hebben. Daarna nooit meer enige mail gehad van voordelengids. Inmiddels zit ik met een aanmaning van €120,35 via Credifixx. Ik heb bezwaar gemaakt per mail, geen reactie op. Telefonisch krijg ik te horen; we krijgen heel veel mails, hebben jouwe niet gezien. Word nu dagelijks gebeld/gesmst door Credifixx, IK BEN HET ZAT!

Als ik niet hoef te betalen, mijn contract bij hun vernietigd wordt en Credifixx mij met rust laat.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Credifixx

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Credifixx nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Credifixx in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Credifixx een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Credifixx

Heeft op 30 maart 2016 om 13:53 geantwoord

Geachte mevrouw Falah,

uw klacht is in goede orde ontvangen. Graag ontvang ik een kopie van de e-mailberichten die u aan ons kantoor heeft gestuurd want ik zie hier niets van in het dossier.

Dat u elke dag gebeld wordt is niet juist. Wij hebben u op 24 maart om 10.26 uur gebeld en toen heeft u aangegeven dat u de betaling in orde zou maken via iDEAL. Omdat de betaling niet is binnengekomen heeft een van onze medewerkers u op 25 maart nogmaals gebeld maar kregen wij geen gehoor. Dat er dagelijks gebeld wordt is dus niet juist.

Ik nodig u uit om contact met ons kantoor op te nemen om de zaak te bespreken: 071 - 55 555 55.

Credifixx Incasso

Michael Stout

Bericht van Credifixx

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Falah, Helaas heb ik niets meer van u vernomen. Ik zie wel dat u op 1 april de vordering heeft voldaan. Ik markeer de zaak als afgedaan. Met vriendelijke groet, Credifixx Incasso Michael Stout

Alle klachten die gemeld zijn door Yasmin Falah