Klacht: Onterechte aanmaning

bert75 op 05 december 2013 over Readers Digest Nederland in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn moeder heeft vanmiddag een aanmaning gehad van de Inkasso Unie, namens Readers Digest over de levering van een product ( Omega 3).Dit was eind 2011 besteld, en 9 Januari 2012 betaald ( bankafschrift als bewijs).
Groot is de verontwaardiging dat er een aanmaning kwam vanmiddag door de Inkasso Unie uit Eindhoven, i.o.v. Readers Digest dat dit product niet betaald is.Dit bedrag is verhoogd met e 40,- INkassokosten.

Gewenste Oplossing:

Dat ze bij Readers Digest hun finiancieele administratie eens bijhouden en er mee nokken om volslagen onschuldigen, die allang en aantoonbaar betaald hebben, lastig te vallen, en deze idiote inkasso intrekken want ER IS AL BETAALD. 9 Januari 2012!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Readers Digest Nederland in behandeling genomen

Bericht van Readers Digest Nederland

10 jaren geleden - U heeft een email van ons ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door