Klacht: Onterechte aanmaning

rjdk op 01 april 2018 over Kickoff Holland in de categorie Loterijen

In Januari 2017 telefonisch overgehaald tot het meedoen met kick off en
werdt belooft altijd een prijs te winnen van minimaal € 200 ( te mooi om waar te zijn,en dat was ook zo) een vakantie naar Mallorca ja heerlijk ik was blij,maar je raad het al de reis was met geen mogenlijkheid te bekomen, talloze malen geprobeerd kick off te bereiken want inloggen was onmogelijk , in een telefonisch contact wat zeldzaam te doen was mijn ongenoegen kenbaar gemaakt en opgezegd zo ook per e-mail en na deze
kick off in mijn ING geblokkeerd dat was in maart 2017 , daarna nooit meer
iets van kick off gehoord , tot zondag 18 maart 2018 om o2:59 met de melding: Your registratie for KICK OFF – HOLLAND has been approved
en of ik de speel bijdrage a 45 euro voor de maand April 2018 even wilde
betalen, ook kreeg ik daarna nog mails dat ik een achterstand had en 90 euro moet betalen, maar ik zou wel graag 90 euro terug willen hebben voor de prijs waar ze me mee getild hebben.

Dat ze stoppen met deze onzin mails, je laat weten dat je er niet meer aan meedoet zowel telefonisch als per e-mail je hoord een jaar niets meer en
dan krijg je ineens rekeningen dat kan toch niet.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kickoff Holland

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kickoff Holland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door