Klacht: Onterechte aanmaning

op 12 mei 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik dien deze klacht in namens mijn moeder, zij beweert haar inschrijving niet afgemaakt te hebben en zeker geen bankrekeningnummer te hebben ingevuld, toch is er een bedrag van €19,95 afgeschreven die zei uiteraard weer heeft laten storneren, nu krijgt zij via de mail aanmaningen met dreigementen voor het uit handen geven aan een incassobureau, los dit zo spoedig mogelijk op.

Ik wil dat zij geen aanmaningen meer krijgt en dat zij met onmiddellijke ingang wordt verwijderd uit het klantenbestand

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 13 mei 2016 om 13:36 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Er is op 4 februari jl. een premium account aangemaakt op onze website.
Tijdens het aanmaken van het premium account staat er duidelijk aangegeven dat dit €19,95 per 30 dagen kost.

Toen het account nog actief was zijn er twee incasso's teruggeboekt, hiervan ontvangt u nu een factuur. Beide facturen dienen voldaan te worden.

Wanneer u geen gebruik meer wilt maken van uw premium account kunt u dit ten alle tijden uitschrijven via onze website of contact opnemen met onze klantenservice. Het account is op 2 april jl. uitgeschreven op onze website.

Klantenservice Huurwoningen.nl.

Bericht van Huurwoningen.nl

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij hebben per e-mail de account gegevens van uw moeder verstuurd. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

Reactie van de melder van de klacht Peter K.

1 jaar geleden - De inschrijving is niet rechtsgeldig, tegen de werkwijze van huurwoningen.nl overwegen wij een aangifte te doen wegens misleiding en/of oplichting! Ik eis een onmiddellijke stopzetting van mails naar mijn moeder. Mochten er toch nog onterechte aanmaningen worden verstuurd wordt de zaak bij ons uit handen gegeven aan de rechtsbijstand. Wij zien een rechtszaak met vertrouwen tegemoet. Nogmaals, dit is geen oplossing.

Heeft op 24 juni 2016 om 20:07 geantwoord

Misleiding en/of oplichting

Bericht van Huurwoningen.nl

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Er heeft op 04-02-2016 een rechtsgeldige aanmelding plaatsgevonden met volledig IBAN rekeningnummer en overige gegevens. Tijdens het inschrijven is er een akkoord gegeven voor de betalingsverplichting. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Peter K.