Klacht: onterecht verzenden van facturen

op 03 september 2016 over Graydon in de categorie Incassobureaus

begin dit jaar een overeenkomst fixed fee aangegaan met Graydon. Vervolgens kreeg ik een nota voor door mij opgevraagde informatie, waarop ik heb gereageerd, staat nu als dispuut op mijn aanmaning. Begin augustus wederom een nota ontvangen voor ingewonnen informatie ondanks het feit dat ik een fixe fee overeenkomst heb voor een jaar waarvan de totale jaarkosten begin dit jaar zijn voldaan.

De door Graydon verstrekte informatie is niet actueel en bevatten veel verouderde mitsdien niet correcte gegevens. On acceptabel voor de prijs die je voor deze informatie moet betalen.

Ik krijg nota’s en aanmaning waar ik vervolgens op reageer per email, naar algemeen service email adres en mijn accountmanager, geen enkele reactie retour.

Vandaag heb ik mijn contract per direct opgezegd.

Ben zeer ontevreden over dit bedrijf en zal zeker dit bedrijf niet adviseren.

Ben tevreden als mijn contract per direct wordt beëindigd en mij betaalde fee wordt geretourneerd

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Graydon over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Graydon in behandeling genomen

Bericht van Graydon

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Nijland, Uw klacht is in behandeling genomen door onze afdeling informatie. Zodra wij een antwoord hebben ontvangen zullen wij u hier zo snel mogelijk verder over informeren. Met vriendelijke groet,

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Graydon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Graydon

Heeft op 01 november 2016 om 10:28 geantwoord

Heeft op 01 november 2016 om 19:42 geantwoord

Nee, dit is aan het lijntje gehouden worden. Deze accountmanager hebben we vaak gemaild en neemt nooit de telefoon op. Dit is nu juist een onderdeel van de klacht, zie boven.

Reactie van de melder van de klacht wilma nijland

2 weken geleden - Nog steeds niets vernomen (22/11/16) Eea staat hier open sinds 3 september 2016.

Alle klachten die gemeld zijn door wilma nijland