Klacht: onterecht verzenden van facturen

op 03 september 2016 over Graydon in de categorie Incassobureaus

begin dit jaar een overeenkomst fixed fee aangegaan met Graydon. Vervolgens kreeg ik een nota voor door mij opgevraagde informatie, waarop ik heb gereageerd, staat nu als dispuut op mijn aanmaning. Begin augustus wederom een nota ontvangen voor ingewonnen informatie ondanks het feit dat ik een fixe fee overeenkomst heb voor een jaar waarvan de totale jaarkosten begin dit jaar zijn voldaan.

De door Graydon verstrekte informatie is niet actueel en bevatten veel verouderde mitsdien niet correcte gegevens. On acceptabel voor de prijs die je voor deze informatie moet betalen.

Ik krijg nota’s en aanmaning waar ik vervolgens op reageer per email, naar algemeen service email adres en mijn accountmanager, geen enkele reactie retour.

Vandaag heb ik mijn contract per direct opgezegd.

Ben zeer ontevreden over dit bedrijf en zal zeker dit bedrijf niet adviseren.

Ben tevreden als mijn contract per direct wordt beëindigd en mij betaalde fee wordt geretourneerd

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Graydon over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Graydon in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Nijland, Uw klacht is in behandeling genomen door onze afdeling informatie. Zodra wij een antwoord hebben ontvangen zullen wij u hier zo snel mogelijk verder over informeren. Met vriendelijke groet,

Reactie van de melder van de klacht wilma nijland

11 maanden geleden - Nog steeds niets vernomen (22/11/16) Eea staat hier open sinds 3 september 2016.

Reactie van de melder van de klacht wilma nijland

10 maanden geleden - De klacht staat nog steeds open (26/12/2016). Werkelijk niets gehoord van Graydon.

Bericht van

10 maanden geleden - Geachte mevr. Nijland, Zoals eerder is aangegeven door ons, heeft onze afdeling informatie uw klacht in behandeling. Wij vinden het bijzonder vervelend dat u nog geen reactie heeft ontvangen van deze afdeling. Wij zullen hen nogmaals benaderen en verzoeken om uw klacht te behandelen c.q. om contact met u op te nemen. Met vriendelijke groet,

Reactie van de melder van de klacht wilma nijland

10 maanden geleden - Tot op heden nog niets gehoord. Ik denk dat de tactiek van Graydon in deze gelijk is aan haar vermeende dienstverlening. Te matig en laat daarom NOOIT wat van zich horen. Jammer dat dit soort bedrijven eeuwig op deze wijze door mag gaan.

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Graydon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Graydon

Heeft op 16 januari 2017 om 15:07 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht wilma nijland

9 maanden geleden - Klacht is zeker niet opgelost. Het contract is weliswaar zojuist beëindigd, maar ik heb er niets voor gehad! Vandaar dat ik mijn geld terug wil!

Heeft op 10 februari 2017 om 19:39 geantwoord

Zie voorgaande reacties. Er is werkelijk NIETS opgelost. Jammer dat deze site op deze manier werkt.

Alle klachten die gemeld zijn door wilma nijland