Klacht: Onterecht vervallen nummer

op 04 mei 2016 over lebara mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik had een mobiele nummer langer dan 10 jaar bij een andere provider. Doordat ik voor een lange periode naar het buitenland moest gaan, heb ik mijn nummer meegenomen naar Lebara. Die nummer gebruikte ik ook voor internet bankieren. Na ongeveer 6 maanden dat ik mijn nummer had meegenomen, bleek dat ik geen gebruik kon maken van het nummer. Ik heb toen contact opgenomen met Lebara en de medewerker gaf aan dat ik langer dan 9 maanden geen opwaardering heeft gedaan waardoor het nummer kwam te vervallen. Dit onterecht want ik ben niet zo lang bij Lebara. Ik kon telefonisch ook niet tot een oplossing komen aangezien de medewerker aangaf dat ik een nieuwe kaart moest bestellen en opwaarderen zodat ik gebruik kon blijven maken van hun diensten en dat ik het nummer kwijt ben. Verder gaf ze aan dat dat je geen melding krijgt bij het vervallen van de nummer.

Als ik mijn nummer terug krijg

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over lebara mobile

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over lebara mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yanaika123