Klacht: Onterecht vermelding in database

op 21 september 2016 over Focum Commerce B.V. in de categorie Betalingsdiensten

Afgelopen week ermee geconfronteerd door een te nemen overstap naar Nuon, dat ik geteigstreerd sta bij Focum voor 8 jaar!!!!!
Oke ik heb een faillissement achter de rug met WSNP. Dit alles is goed afgesloten en door de rechtbank beeindigd. Ik kom zelfs niet eens meer voor in het Insolventieregister. Toch vind Focum dat ze mij 8!!!! Jaar ermee mogen blijven achtervolgen.
Een andere overtreding van hun is dat ze mij hadden moeten melden dat ze mij gingen opnemen in hun database. Dit zijn ze verplicht! Dit is nooit gebeurd.

Bij opvragen van mijn gegevens blijkt zelfs dat er een dossier van Vesting Finance (toenmalig incassoburo van nuon) vermeld staat. Probleem hierbij is dat dat dossier voor de rechter is geweest en de vordering door de rechter naar de prullenmand in gestuurd omdat die niet terecht was.

Toch blijf ik bij Focum geregistreerd staan en ondervind ik er nu problemen mee. Terwijl ik prive altijd mijn verplichtingen ben nagekomen. En zeker sinds mijn faillissement nu al ruim 5 jaar meteen als een rekening binnenkomt deze overmaak.

Als ik verwijderd wordt uit de database

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Focum Commerce B.V.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Focum Commerce B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joshermans