Klacht: Onterecht verlengd zonder akkoord.

op 28 januari 2014 over KPN Digitale TV in de categorie Digitale TV

Enige tijd ben ik al klant van Digitenne. Tijd geleden hadden wij veel storingen aan de tv. Meerdere keren heb ik gebeld met KPN. uiteindelijk heb ik een nieuwe insteekkaart gekregen daar was ik tevreden over. Nu inmiddels ben ik verhuisd, heb ik een nieuw contract lopen via een andere maatschappij en wil ik van Digitenne af. Hier gaat het al mis. Op de website adverteren de beste mensen van KPN dat je elke maand op kan zeggen met een opzegtermijn van maar liefs 1 maand. Ik dacht dat doen we even zo geregeld. HELAAS. Doordat we toen der tijd een nieuwe kaart hebben ontvangen. Zijn we volgens hun “akkoord” gegaan met een nieuw contract. Hier weten wij helemaal niets vanaf, wij hebben nooit telefonisch/schriftelijk of op wat voor wijze dan ook te horen gekregen dat een nieuwe insteekkaart / digitenne tuner o.i.d. gaat altijd gepaard met een jaar contract. Ik vind het een grote schande dat een bedrijf zoals KPN zich zo sneaky op de markt zet. Vind het overigens ook HONDSbrutaal om het stilletjes te verlengen.Ben zeer zeker niet/nooit te vrede geweest over de “super” service bij KPN.

Ontbinden van het contract, zodat ik het op kan zeggen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Digitale TV

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Digitale TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sieffra