Klacht: onterecht uitschrijving

op 07 februari 2018 over Woonnet rijnmond in de categorie Woningcorporaties

Geachte heer, mevrouw,

Tot mijn grote verbazing heb ik me vandaag laten vertellen dat ik ben uitschrijven als woningzoekende bij woonnetrijnmond.nl. de reden hiervan is dat ik niet tijdig de bijdrage ad € 10,- heb betaald. De inschrijving is verlopen op 7 januari 2018.

Dit kwam als een mokerslag bij mij over, omdat ik sinds 2012 elk jaar naar de balie ga om te vragen wanneer en hoe ik de bijdrage kan overmaken. Ieder jaar werd ik goed behandeld en goed geholpen. Echter toen ik weer begin december 2017 naar de balie van woonnet rijnmond ging om jaarlijkse bijdrage te betalen werd mij verteld door de baliemedewerker dat ik te vroeg was. En dat ik beter na 16-17 januari 2018 terug kon komen voor de betaling. Ik heb in 2009 een ernstige tumor-behandeling gehad waardoor ik vergeetachtig ben geworden. Tevens kan ik na de operatie niet meer alleen reizen. Altijd moet er iemand bij mij zijn, dus ik ben alijtd afhankelijk van anderen. Derhalve wil ik hiermee aangeven dat ik in januari niet in staat ben geweest om de bijdrage te betalen.

ik verzoek u mij hiermee mijn inschrijving (1035381) voort te zetten.

in afwachting van uw positieve reactie, teken ik,

met vriendelijke groet,

Cihan Okcuoglu

Ik verzoek u mijn inschrijving weer voort te zetten en mijn uitschrijving ongedaan kan maken.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonnet rijnmond

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonnet rijnmond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cihan68