Klacht: Onterecht te veel betaald vertraagde levering

op 18 februari 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Op 23 oktober 2015 heeft m’n nichtje kaartjes besteld voor Sezen Aksu bij ticket tribune. Tot 23 november geen kaartjes ontvangen. Wel is er onder tussen een bedrag van €222 betaald. Op 27-10 heeft zij een mail ontvangen dat ze er naar streven een week voor aanvang de kaarten zullen verzenden. Op 25 november 2015 heeft zij uiteindelijk na een hoop mails te versturen, een e-mail ontvangen met de bijgesloten kaarten. Tevens wordt er gewezen dat de namen niet altijd overeenkomt met de namen op de kaart en daarnaast wordt er vermeld dat de prijzen op de kaart niet overeenkomt met het bedrag, wat is betaald. Nadat mijn nichtje had betaald had ik contact opgenomen en bezochten wij het theater waar het optreden plaatsvond. Zij heeft 2x zoveel betaald. Wij zien de vdrschil van het bedrag z.s.m. tegemoet op de rekening van mijn nichtje, de order ziet er als volgt uit: 00095029 . Een commisie ofwel een verschil van €102,00 is ongelofelijk. Dit is te gek voor woorden, Wij zullen dit verhaal overal delen zodat de bezoekers van de website alert zullen zijn voor in de toekomst voor de aankoop van de kaartjes.

Het restant bedrag zien wij tegemoet of een andere mogelijke optie.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 30 mei 2016 om 13:51 geantwoord

Beste heer/mevrouw Donmez,

De prijs op de kaart is de reguliere verkoopprijs en deze prijs is inderdaad niet de prijs die wij hanteren.

TicketTribune is een commercieel bedrijf. Uw tickets worden niet alleen ingekocht bij officiële verkooppunten, maar voornamelijk bij door ons erkende handelaren.
Deze handelaren leggen hun marge op de tickets en TicketTribune maakt daarnaast o.a. advertentiekosten voordat de klant een ticket aankoopt.
Zowel door deze kosten als door de marktwerking van vraag en aanbod komt de prijs tot stand.

Indien een evenement heel populair is gaat de prijs omhoog en kan de klant soms veel meer voor een ticket betalen dan de nominale waarde die op het tickets vermeld staat.
Andersom kan ook: de marktwaarde is sterk gedaald en een ticket wordt mogelijk onder de nominale waarde verkocht.

Dit alles staat ook aangegeven op onze website en nogmaals duidelijk vermeld in onze algemene voorwaarden.

Wij raden u aan onze algemene voorwaarden nogmaals door te lezen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Het team van TicketTribune

Alle klachten die gemeld zijn door MC_HD