Klacht: Onterecht ontvangen factuur voor niet geleverde diensten

op 16 december 2017 over Selectro Service Group in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nadat ik op 14 november 2017 aan Sony gemeld had dat mijn televisie van 2 jaar en twee maanden defect was, werd ik doorverbonden naar de firma Selectro Service.bv te Arhnem. Ik heb via een digitaal invul formulier ingevuld wat het euvel was. Zij stelden voor dat zij tegen betaling voor onderzoek en eventueel reparatie zouden kunnen langskomen. Dit heb ik geweigerd omdat ik bij Sony de klacht had neergelegd omtrent het vroegtijdig defect gaan van mijn televisie! Nu krijg ik op een rekening van 32,- euro voor het ophalen en onderzoek wat NOOIT gebeurd is! Ik heb een hele groep buurtbewoners en familieleden die bevestigen dat de televisie nooit van de plaats is af geweest Zij sturen een factuur voor niet geleverde diensten, en blijven hierin volharden!! Deze Factuur is onterecht, gelogen en een poging tot oplichting!

Ik wil dat Selecto Service BV. deze factuur verscheurt en zich veronderschuldigd voor deze grote leugen!!!

Reactie van de melder van de klacht Wiel Peulen

4 maanden geleden - Hallo beste luitjes die mij positief advies hebben gegeven en daarmee perfect hebben geholpen! Daarvoor alvast dank! Ik heb afgelopen week van de firma EP. Tummers een nieuwe televisie gekregen! Daarvoor dank en respect voorde nette afhandeling van de firma EP. Tummers! Geen respect heb ik voor Sony Benelux en de firma Selectro Service Group, die het de afgelopen periode naar mijn idee alleen maar bezig waren van het kastje naar de muur sturen, en de firma Selectro Service Group, die ondanks dat ze helemaal niets gedaan hebben een rekening blijven sturen van €32,- voor niet geleverde diensten! Respect voor mevrouw Van Helm van de firma EP.Tummers die het allemaal te bont geworden vond, en de knoop door gehakt heeft en binnen twee weken alles netjes had opgelost!! Daarvoor nogmaals dank Wiel!

Alle klachten die gemeld zijn door Wiel Peulen