Klacht: Onterecht ontvangen factuur voor niet geleverde diensten

op 16 december 2017 over Selectro Service Group in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nadat ik op 14 november 2017 aan Sony gemeld had dat mijn televisie van 2 jaar en twee maanden defect was, werd ik doorverbonden naar de firma Selectro Service.bv te Arhnem. Ik heb via een digitaal invul formulier ingevuld wat het euvel was. Zij stelden voor dat zij tegen betaling voor onderzoek en eventueel reparatie zouden kunnen langskomen. Dit heb ik geweigerd omdat ik bij Sony de klacht had neergelegd omtrent het vroegtijdig defect gaan van mijn televisie! Nu krijg ik op een rekening van 32,- euro voor het ophalen en onderzoek wat NOOIT gebeurd is! Ik heb een hele groep buurtbewoners en familieleden die bevestigen dat de televisie nooit van de plaats is af geweest Zij sturen een factuur voor niet geleverde diensten, en blijven hierin volharden!! Deze Factuur is onterecht, gelogen en een poging tot oplichting!

Ik wil dat Selecto Service BV. deze factuur verscheurt en zich veronderschuldigd voor deze grote leugen!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Wiel15963